10.7.2017

Lemmikkikuvaus

Vuff!

Eläinten kuvaaminen on mielestäni erittäin mukavaa ja sopivan haastavaa touhua. Joskus tuntuu, että kohteena oleva eläin ymmärtää täysin mitä nyt tapahtuu. Istuu siihen kameran eteen ja poseeraa suorastaan minulle... Sitten on taas niitä kavereita, jotka lähtevät vaeltamaan ympäriinsä heti kun omistaja poistuu kameran linssin edestä häntä asettelemasta. Seuraamaan omistajaa tai usein kaveri on vain halukas tervehtimään minua, joka sopivasti kyykin siinä hänen edessään... ja vielä joku outo (erittäin kiinnostava) kameran hökötys kädessäni.

Minä itse koiraihmisenä olen omistanut molempia kuvaamiani luonteenpiirteitä omaavan nelijalkaisen. Sekä sellaisen koiran, joka pysyy paikallaan kuin patsas ja nyt sellaisen joka ei malta ollenkaan pysähtyä aloilleen. Silti molemmista olen tietyllä pitkäjänteisyydellä onnistunut nappaamaan studiokuvat joihin olen jopa itse tyytyväinen.

 Heitäppä nyt kommenttikenttään arvaus kumpi pysyi paikallaan ja kumpi ei ;)


Aurinkoa viikkoosi!



Hilja








Minni 




Gustavo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti